MOIII! en oo taaskaan ikuisuuteen postannu koska en vaa kerkee tai jaksa ikiin :( en muista yhtää mitä on tapahtunu, viimeviikol oli ainaki ystävänpäivä ja käytii kavereitten kans amarillos syömäs, oli parast ♥ sitteeee oon vaa ollu kotoon koko vklopun ja dataillu :D mut onneks enää viikko kouluu ni sit loma. eikä meil oo ku ruotsin kokeet tiistain ja sit loppuviikko iha chillii. ei mul oikee muuta asiaa, oon kyl hengis :D
Mun blogissa on sulle tällanen kysymys -juttu ;)
VastaaPoistahttp://where-the-angels-fall.blogspot.fi/2013/03/kysymyksia-ja-vastauksia.html
kiitos, käyn kattomassa! (:
VastaaPoista